lauantai 1. elokuuta 2009

Bloggerin hienouksia...

Joo voi vittu tulipa taas yritettyä 30-45min saada tota profiilin valokuvaa toimimaan MUTTA EI >__<

Ja vittu samoin toi mun nimi, joka näkyy muiden "seuraajat" listalla...SIIS MITÄ VITTUA MIKSI VITUSSA SIELLÄ LUKEE "STUPIDRUPTURE"... MISSÄÄN ASETUKSISSA MULLA EI OO SITÄ, MULLA ON NIMENÄ TERRACOTTAPIE. JOKU KOMMAA JA KERTOO JOS TIETÄÄ MISSÄ HOMMA KUSEE...

joo kiitos näistä google.

Sitte vois sävä ilmaista päivästä...

heräsin siinä 8.00, kun Iinan ihanat serkut soittelivat mulle, jos oisivat vielä kerran soittaneet nii oisin kyl huutanu niin kovaa...

Tässä keskustelua:

Mä: "Aku...."
Serkut: "HIHIHI...Ooksä aku?"
Mä: "Joo..."
Serkut: "*random säpinää*
Mä: *luuri korvaan*

---------
SIIS MITÄ VITTUA KUKA ON NOIN DORKA... JOS MÄ VASTAAN ET "AKU" NIIN KUKAHAN SIELLÄ SILLO YLEENSÄ ON...
---------

Ja sitten toinen:

Mä: *vastaa* "........................"
Serkku: "Oho SE VASTAS..."
toinen serkku: "Puhu nyt sille"
Mä: ".............................."
serkku: "Mä oon........"
*sekuntteja kuluu*
Mä: "........................................." *luuri korvaan*

----------

ETTÄ VITTU HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE...


Noni sitte sain kyl vielä nukuttua ja heräsin siinä kahentoista aikaan ja mentiin yheltä Mikon kanssa salille ja nyt on paikat kipeenä ku ei muistanu venytellä....

Sit kävin nopeesti siskon luona mut piti lähtee ku ne lähti juhlimaan sen poikkiksen synttäreitä =(

Goodbye 4 now

2 kommenttia: